المرصد الآشوري يستنكر المجزرة الإرهابية في نيوزيلندا

images

(عربي ـ English) يعرب المرصد الآشوري لحقوق الإنسان عن تضامنه مع اسر ضحايا الاعتداء الارهابي على مسجدين في مدينة #كرايستشيرش ـ #نيوزيلندا. والذي راح ضحيته ما لا يقل عن 49 شخصًا.  مؤكدين ان هذه المجزرة الإرھابیة تتنافى مع جميع المبادئ والقيم الإنسانية والدينية، وتمثل تذكيرا جديدا بضرورة العمل على محاربة التطرف والإرهاب الذي لا دين له.

مرة اخرى نتقدم بأحر التعازي واخلص المواساة للشعب النيوزيلندي، ولاسر ضحايا الاعتداء الإرهابي الاثم الذي استهدف المدنيين في المسجدين.

The Assyrian Monitor for Human Rights expresses its solidarity with the families of the victims of the terrorist attack on two mosques in Christchurch, New Zealand. Which killed 49 people.

We confirm that this is a terrorist act, are contrary to all humanitarian principles and religious values, It is a new reminder of the need to work to combat extremism and terrorism that has no religion.

Once again, we extend our deepest condolences to the New Zealand people , And to the families of the victims of the terrorist attack that have affected civilians in the mosques.

Assyrian Monitor for Human Rights

 

أضف تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *